Τετάρτη, Οκτωβρίου 17, 2007

Έχασα το πορτοφόλι μου.....

Χτες κατηφορίζοντας την Αλεξάνδρας, με έντονο βηματισμό, ομολογώ, παρά την σχετικήν ηλικίαν μου και την αγυμνασίαν μου, κέρδισα την εμπιστοσύνη προς τις σωματικές μου δυνάμεις, αλλά κάτι επειδή νεάνισα, κάτι επειδή σφύριζα, μου 'πεσε το πορτοφόλι μου και δεν το πήρα είδηση. Δεν είχα μέσα και τίποτα το αξιότιμο. 25 € και την πολιτιστική μου ταυτότητα. Παρακαλώ όποιον το βρει να μου επιστρέψει τα 25€ και ας κρατήσει την εν λόγω ταυτότητα και το πορτοφόλι.

4 σχόλια:

Dimitri Sykias είπε...

Αγαπητέ φίλε
χθές ανηφορίζοντας την Αλεξάνδρας με νωχελικό βηματισμό, ομολογώ, παρά το νεαρόν της ηλικίας μου και την άριστην φυσικήν μου κατάσταση, διέκρινα το πορτοφόλι σου και το περισυνέλλεξα. Δεν επιθυμώ το χρηματικό ποσό που περιείχε ούτε την εθνική σου ταυτότητα, πολύ δε περισσότερο το ίδιο το πορτοφόλι, θέλω να μου μεταβιβάσεις τις σωματικές σου δυνάμεις.

Μαύρος Γάτος είπε...

Απάπά. Τί απαξίωσις είναι αυτή! Ούτε εκλογές να είχαμε.

Σ;)

γεράσιμος μπερεκέτης είπε...

Μαύρε Γάτε μου, είμεθα ένας λαός εκλογομανής. Συμπεριφερόμεθα συνεχώς σαν να έχουμε εκλογές την επαύριον. Ξέρεις δεν μ' αρέσει να γράφω ευθέως. Αλλά μας τα έχουνε πρήξει με τα γιωργακικοβαγγελικά (είναι ένα είδος βεγγαλικών). Άλλη κουβέντα δεν γίνεται και μετά αναρωτιούνται όλοι, "Ω! πού χάθηκε η τέχνη, ω! παρακμή, ω! η κα(η)μ(μ)ένη η πατρίδα μας. Να μας χέσουν μπορούν; Και από την άλλη δώστου σπρώξιμο στον συμπαθέστατο νέο που μυθολογείται ότι ήταν ένας ωραίος νέος, αγαπημένος της Αφροδίτης (κατά την Βικυπαίδεια).
Ξύλο με το τουλούμι............

γεράσιμος μπερεκέτης είπε...

Φίλε μου, dsyk, ακριβώς την ώρα που σου γράφω, διαπίστωσα ότι ξέχασα το τσαντάκι με τον καπνό μου, τις πίπες μου και τα εργαλειάκια καπνίσματος, μέσα σε ένα ταξί, το οποίο ευτυχώς είναι ράδιο ταξί.........

.....................

Διέκοψα, τους πήρα τηλέφωνο και το έχουν βρει. Μου το φέρνει από Νέα Σμύρνη στον Πειραιά, με το αζημίωτον, βέβαια, και πολύ χαίρομαι γιατί οι πίπες είναι ακριβό σπορ - κερδισμένος θα βγώ. Προσωρινά βέβαια, διότι ξέρεις ότι οι καπνιστές, ακόμα και αυτοί της πίπας, πεθαίνουν πρόωρα, (βλέπεις κάποιοι γνωρίζουν την ακριβή ώρα που πεθαίνει κανείς και μας προειδοποιούν).

οι παχουλές αναρτήσεις (όσο τις διαβάζετε τόσο παχαίνουν)