Παρασκευή, Οκτωβρίου 27, 2006

ΔΙΑΙΤΑ.....

Απεφάσισα να γίνω ο άντρας- πόθος. Ή έστω ο άντρας-ορτανσία, ο άντρας-μαντζουράνα. Δίαιτα. Και θα σας πω τι σημαίνει δίαιτα. Όχι αυτά που σας λένε οι ειδικοί. Δίαιτα είναι να μην τρως τίποτα. Μπορείτε να μην τρώτε; Τότε, μπορείτε και να μην τρώτε σαν γουρούνια.
Ποτέ δεν ήμουν παχύς. Ήμουν πάντα στα κιλά μου. Απλώς διαφορετικός κατά περιόδους. 0 έως 14 χρονώ, χοντρουλό, με διάλειμμα το διάστημα τρεισήμισι με τριώ και οκτώ μηνώ που πέρασα πνευμονία. Απ΄ την κοιλιά της μάνας μου βγήκα τέσσερα. Θύμα των κατοχικών συμπλεγμάτων, εταϊζόμουν κάθε απόγευμα με ένα κεσέ γιαούρτι πρόβειο ολόπαχο που μέσα του κολυμπούσαν πέντε κουταλιές ζάχαρη. Τροφαντό παιδάκι και νοήμον, διότι είχα περίσσευμα ζακχάρεως, Δεκατέσσερα έσπασα το πόδι μου και ο ορθοπαιδικός (σημειώνω ότι ο ορθογράφος του word μου διορθώνει την γραφή ορθοπαιδικός σε ορθοπεδικός, με την οποία γραφή «ορθοπεδικός» συμφωνώ τελικώς, διότι ριζικόν της λέξεως είναι η πέδη και όχι το παιδί και να μας αφήσουν τις μπούρδες περί αντιδανείων με την γαλλική και περί πρώτης εφαρμογής της ορθοπεδικής σε παιδάκια, διότι θα γράψω το χημεία «χυμεία» και θα πιω ενδιαμέσως και μια πορτοκαλάδα).

Ξεσούρωσα προς το παρόν, αλλά συνεχίζω να πίνω, όπως πράττει κάθε δόκιμος συγγραφέας.

Ο ορθοπεδικός, λοιπόν, καθώς μου γύψωνε το πόδι μου είπε:
«Γιωργάκι, πόσο χρονώ είσαι;» και απάντησα άμεσα και στερεότυπα:
«Δεκατεσσάρων, αλλά δείχνω μικρότερος».
Ήμουνα πίσω στην ανάπτυξη και αυτό που ακόμα και η μητέρα μου το κόλαζε με προσποιητές ενθαρρύνσεις, εγώ το είχα ανάγει σε προτέρημα. Σχεδόν εννοούσα: «σας ξεγέλασα».
«Θα σου δώσω μία δίαιτα, γιατί όπου να ΄ναι θα πρέπει να αρέσεις και στα κορίτσια. Θα τρως μπριζολίτσα με χόρτα. Ούτε ψωμιά, ούτε γλυκά». Είπεν ο ορθοπεδικός.
Είναι απίστευτο το πόσο μπορεί ένας άνθρωπος με ακτινοβολία να σε πείσει, ακόμα και όταν είσαι ο παχουλός Γιωργάκις. Διότι τα κορίτσια ήταν για μένα τότε ένας συγκεχυμένος στόχος, ενώ το αναμενόμενο «μπράβο Γιωργάκι» του ορθοπεδικού, μου φαινόταν σαν υπερκοινωνικοσχολικοοικογενειακός ύψιστος έπαινος. Να βράσω το δεκαεφτά στα μαθηματικά και το υπεσχημένο ρολογάκι, αλλά και το επιδοκιμαστικό χαμόγελο του εκκλησιάσματος, όταν παίρνω το αντίδωρο και κάνω τον σταυρό μου φορώντας κουστουμάκι. Θέλω το μπράβο του γιατρού. Καθηλωμένος στο κρεββάτι, με τη φαγούρα του γύψου να μου τρώει το πόδι…. και τα λίγα μουλάρια μας….. και την άλλη μέρα ήρθαν οι Αρτινοί…. και μετά φωτοβολίδες και «ένα το χελιδόνι», αλλά αυτά έγιναν ένα χρόνο αργότερα, με τη μεταπολίτευση. Εγώ Σεπτέμβρη του ‘73 έσπασα το πόδι μου, ανήμερα του Αγίου Ευσταθίου, (ίνα εκπληρωθεί το ρηθέν υπό του προφήτου: «Εύξεινος Πόντος»). Και αδυνάτισα. Έγινα κομψό. Μετά γράφτηκα και στον Πορφύρα στο μπάσκετ και έφτιαξα σώμα. Ψήλωσα κιόλας. Πήγα ένα εξηνταοκτώ. Καλό ύψος για πλέι-μέικερ, τότε, αλλά δεν ήμουν καλό πλέι-μέικερ. Ήμουνα κόμπλας. Νόμιζα ότι αν αθλούμαι, αν κάνω όλες τις ασκήσεις, αν δεν χάνω προπόνηση, θα γίνω σαν τον Μιχάλη τον Βρανό πού ήταν αλητόφατσα, αλλά είχε ντρίπλα και καλή πάσα. Μετά, για κακή μου τύχη ήρθαν και τα κορίτσια. Τα είχα ξεχάσει με την ανάρρωση και την προπόνηση. Λόγω έλλειψης συναίσθησης, ή μάλλον λόγω κεκτημένης ταχύτητας επί το θετικόν, είχα τεραστίαν επιτυχίαν στα κορίτσια. Διότι, εν τω μεταξύ είχα βρει ότι σημασία έχει η ευλυγισία, όχι η ντρίπλα. Πήρα μπουζουκάκι και τραγούδαγα.
Τα ενδιάμεσα, τα μέχρι σήμερα τα παραλείπω. Σημειώνω, απλώς ότι μέχρι τα δεκαεννιά πήρα και δύο πόντους και είμαι ένα εβδομήντα. Όσο και ο Ρόμπερτ Ρέντφορντ. Άλλα, τώρα, είμαι ογδόντα δύο κιλά. Πρέπει να κάνω δίαιτα. Και δίαιτα είναι να μην τρως τίποτα. Αυστηρά.

Πίνετε ελεύθερα……

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Καταθέτω τη μαρτυρία μου. Ο Μπερεκέτης είναι ποθητός στα κορίτσια ακόμη και σήμερα που γράφει ακαταλαβίστικη μουσική και αρέσει στα κορίτσια τα πιο παράξενα. Όσα εξ αυτών όμως είναι και μυαλωμένα τον κοιτάζουν από κάποια απόσταση...


Χικ!

Annabooklover είπε...

Τα κορίτσια μπορούν να ερωτευτούν και από ένα ποστ αγαπητέ, από ένα γράμμα δεν τα νοιάζουν οι κοιλιακοί (αντίθετα από τα αγόρια μπορώ να πω).

Γεώργιος Χοιροβοσκός είπε...

Μα...γίνεται "Μπερεκέτης" και αδύνατος;

Tα αδύνατα παρά τοις ανθρώποις παρα τω Μπερεκέτη δυνατά εστίν!

Μαέστρο και Διδάσκαλε κάμε δίαιτα στο
φαγήτο και ουχί στα κείμενα (για να πίνουμε ελεύθερα)!

γεράσιμος μπερεκέτης είπε...

Αγαπητέ φίλε γηγενή,
είναι η δεύτερη φορά που η γραφή "ορθοπαιδικός" προκαλεί ένα σχόλιο σε κείμενό μου. Το κάνω όμως με συνειδητότητα, ας πόμε συγγραφική. Γνωρίζω την ετυμολογία της λέξης. Αλλά όπως βλέπεις δεν γράφω επιστημονικά δοκίμια. Γράφω, ας πούμε, λογοτεχνικά. Στην τροπή που έχει πάρει ο λόγος στο κείμενό μου που σχολίασες, ο υποτιθέμενος γράφων αυτό, έχει οργιστεί, υποτίθεται, υπό την επήρεια μέθης. Έτσι αιτιολογείται και το παραλήρημα το παρετυμολογικό.
Ορθή η ετυμολογική άποψή σου, συμφωνώ.

Ανώνυμος είπε...

koykla.gr ΔΙΑΙΤΕΣ!!!

MICHALIS είπε...

ΒΕΛΤΙΩΣΤΕ ΤΗΝ ΕΡΩΤΙΚΗ ΣΑΣ ΖΩΗ,ΕΞΥΠΝΑ,ΥΓΙΕΙΝΑ,ΑΠΛΑ ΜΕ ΕΥΕΞΙΑ!ΕΛΕΓΧΟΣ ΒΑΡΟΥΣ & ΕΥΕΞΙΑ,ΧΩΡΙΣ ΠΕΙΝΑ!ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ ΤΟΝΩΣΗ& ΕΝΕΡΓΕΙΑ!:ΘΑ ΝΙΩΘΕΤΕ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΣΤΕ ΠΙΟ ΩΡΑΙΟΙ/ΕΣ!ΑΡΑ? ΕΞΥΠΝΑ,απλά και υγιεινά,ελέγχετε και ρυθμίζετε το σωματικό σας βάρος.Πρωτοποριακά προγράμματα εναλλακτικής υγιεινής διατροφής από την Νο1 εταιρεία στον κόσμο,με προϊόντα φυτικής προέλευσης!ΟΧΙ ΦΑΡΜΑΚΑ! Χάνετε κιλά ευχάριστα,χωρίς άγχος.ΧΩΡΙΣ ΠΕΙΝΑ.Αποκτάτε σωματική ευεξία
www.naturalfitness.gr

οι παχουλές αναρτήσεις (όσο τις διαβάζετε τόσο παχαίνουν)