Πέμπτη, Απριλίου 07, 2005

ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ή Η ΚΥΡΙΑ ΜΕ ΤΗ ΣΤΡΥΧΝΙΝΗ, ή και αγνωμοσύνη (;)

ΠΕΡΙ ΦΥΣΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ, ή πως κάποιοι το παίρνουν σοβαρά, Η' ΠΕΡΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΩΣ.

Αλήθεια, δεν το κατάλαβα. Είμεθα, λοιπόν, διάσημοι μερικοί εξ ημών.
Ω, ευχαριστούμε τους διαφημιστάς μας, από τα διάφορα έντυπα, τους λέγοντας: «Βρε παιδιά, διαβάστε Κουκουζέλη, Μπερεκέτη, Ταλφινέλ, Χοιροβοσκό κλπ,κλπ».

Μωρέ παιδιά ευχαριστούμε πολύ. Μήπως είμεθα προς πώλησιν και δεν το έχουμε πάρει είδηση;. Πώς και αναφέρεστε σε μένα από έντυπα που πωλούνται και που αμείβεστε (ή δεν αμείβεστε, αδιάφορον, φίλοι όμως των αμειβομένων); Εγώ αμείβομαι για να γράφω; Ή μήπως γράφω επειδή δεν αμείβομαι; Ή γίνεστε αρωγοί ενός υποτιθέμενου κινήματος; Ή πάτε να προλάβετε από την συντηρητική θέση σας την πρωτιά του ότι αντιληφθήκατε-«εμείς μικροί κι εσείς μεγάλοι»- την υποτιθέμενη ερχομένη επανάσταση; Ή μήπως, απλώς μας αγαπήσατε και μας κάνετε ερωτική εξομολόγηση; Ή μήπως παιδαγωγείτε το κοινό προς την μελλοντική σας καταξίωση;

Λοιπόν, πήγα να αυτοκτονήσω μπλοκικώς, προ ημερών, εξ αφορμής σας.
Τώρα τα είπα και ησύχασα. Ελπίζω να μην ξανααναφερθείτε στο πρόσωπό μου από έντυπα και άλλα προσοδοφόρα μέσα.
(Και βέβαια γνωρίζω, ότι το πρόσωπό μου είναι καθαρά θεατρικό- έτσι με όρισε ο Κουκουζέλης- και γνωρίζω ότι δίνω παράσταση, αλλά προτιμώ τους θεατές και δεν με ενδιαφέρουν οι έμποροι τέχνης και οι κριτικοί, γιατί αλλιώς θα είχα σάιτ και θα αυτοδιαφημιζόμουν- που έχω και απ’ αυτό με το «πραγματικόΣΑΣ», όνομά μου, διότι, βλέπετε, δεν είμαι απολύτως «καθαρός», αλλά εκεί πουλάω ντομάτες).Αυτό το «όλοι είμαστε μια καλή παρέα» πρέπει να καταργηθεί, αλλιώς θα πω στον δισυπόστατο Σεμιτέκολο να σας πετάξει πέτρες.Εν ολίγοις, αφήστε με στην αργομισθία μου…….


Μήπως είμαι αγνώμων (προς την πεφωτισμένη δεσποτεία);

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Τολμω να σχολιασω σε ,πολυ Μπερεκετη ,και ευχαριστω σε ,που δινεις αλλοθι με αυτον τον τροπο ,στην μανια μου να διαβαζω σας.
Αλλα και "...Άλλα ζητεί η ψυχή μου.γι άλλα κλαίει, τον έπαινο του Δήμου και τών Σοφιστών τα δύσκολα και τ ανεκτίμητα εύγε..."
Φιλαληθης.

kukuzelis είπε...

*
Δες το αλλιώς : γράφοντας για σένα (ή για όλους μαζί) ρισκάρουν την αμοιβή τους.
*
Κατά τα άλλα συμφωνώ. Δεν είμαστε "όλοι μια καλή παρέα". Δεν αισθάνομαι τμήμα ενός κινήματος. Κι αυτό είναι καλό, όπως θα έλεγε και ο πρόεδρος Μάο.
*

Taflinel είπε...

Φίλτατε κύριε Μπερεκέτη,
Δυστυχώς, το γεγονός πως αποτελείτε "θεατρικό πρόσωπο" δεν είναι αρκετά ισχυρό άλλοθι για να αποφύγετε την "καταδίκη".

Μία από τις πιο έξυπνες γελοιογραφίες που έχω δει δείχνει δυο υπολογιστές σε δύο διαφορετικά δωμάτια. Μπροστά από τον πρώτο βρίσκεται μια δεσποινίς που ονειρεύεται τη μορφή του ανδρός με τον οποίο συνομιλεί. Μπροστά από τον δεύτερο υπολογιστή βρίσκεται ένα κόκερ σπάνιελ.

Από τη στιγμή που βγαίνετε στο "σανίδι" αυτό, ο ρόλος αποκτά ζωή και έχει κάθε χαρακτηριστικό ενός πραγματικού ανθρώπου. Οι άνθρωποι μπορούν να υποθέτουν πως δουλεύετε, πως αμείβεστε, πως πίνετε καφέ βαρύ γλυκό, πως ερωτεύεστε και πως σας ερωτεύονται. Μπορούν να ισχυρίζονται πως "ξέρουν" έναν τύπο που γράφει κάτι άξιο λόγου.

Η παράθεση της διεύθυνσης αυτού εδώ του χώρου στο δημοσίευμα ήταν ακριβώς ισοδύναμη με αυτή ενός απλού συνδέσμου σε μια ιστοσελίδα. Χωρίς καμία άμεση ή έμμεση αμοιβή και από καλή πρόθεση. Από πρόθεση να μοιραστώ κάτι που θεωρώ αξιόλογο, με τον ίδιο τρόπο που προτείνει κάποιος ένα μουσικό ή λογοτεχνικό έργο.

Αν θεωρείτε πως αυτή μου η κίνηση σας έβλαψε με οποιονδήποτε τρόπο, σας ζητώ συγγνώμη διπλά: για την αποκοτιά και την αδυναμία να επανορθώσω.

Φιλικά,
Taflinel

Γεώργιος Χοιροβοσκός είπε...

Μπορεί κάποιος να ενημερώσει και εμένα πότε και που γίναμε βούκινο...διότι
έκείνη την περίοδο διάβαζα τα μαθηματά μου εις τρόπον ώστε να ευχαριστηθεί η ψυχή του kuk με τα ποιήματα του Συμεών

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

οι παχουλές αναρτήσεις (όσο τις διαβάζετε τόσο παχαίνουν)