Σάββατο, Μαρτίου 12, 2005


GEORGIOS XOIROVOSKOS by Bereketis Posted by Hello

2 σχόλια:

Promitheas είπε...

Έχω να προσφέρω μίαν είδησιν: έχω φίλο φοιτητή της Θεολογικής που προσπαθώντας να τα φέρει γύρω οικονομικά έκανε εργασίες άλλων φοιτητών και μάλιστα μου αποκάλυψε ότι υπήρχαν κι άλλοι που επιδίδονταν στο επάγγελμα αυτό. Η αμοιβή σε σχέση με το χρόνο που δαπανούσε ήταν αρκετά χαμηλή.

Γεώργιος Χοιροβοσκός είπε...

Nαι αλλα δεν είναι μια καλή είδησι - Ευαγγελία που θα έλεγε και ο φιλτατος θεολόγος νεανίας διότι η αμοιβή του ήταν αρκετά χαμηλή πρώτον...και δεύτερον εγώ δεν διαθέτω θεολογικές γνώσεις για να γράψω εργασίες...αν δεν με απατά η μνήμη μου ο Αββάς Ποιμένας πρέπει να ήταν εκείνος που έδιωξε τον διάσημο επισκέπτη του λέγοντας ότι επέμενε να του μιλάει όλο για την άλλη ζωή και θεωρίες του παραδείσου, ενώ ό ίδιος μπορούσε να μιλήσει μόνον για τα πάθη του...αλλά τότε τι εργασίες να γράψω...μαγειρικής?? Δεν γνωρίζω τι λέει επ' αυτού ο chef Georges Bereket.

οι παχουλές αναρτήσεις (όσο τις διαβάζετε τόσο παχαίνουν)