Πέμπτη, Δεκεμβρίου 28, 2006

ΟΤΕούλη μου ήμαρτον

ΟΤΕούλη μου σε παρεξήγησα. Βιάστηκα να σε κατηγορήσω και να τώρα δες με γονυπετή μπροστά σου να απολογούμαι και να ζητώ συγγνώμη. Μπορει να μου κοψες την ADSL για 24 ώρες, αλλά με αντάμειψες με μία αναβάθμιση της ADSL σύνδεσής μου από 768 σε 1mb. Και θα μου στείλεις λέει δωρεάν σπίτι με κούριερ ένα ασύρματο μόντεμ σε μία εβδομάδα από τώρα. Κι εγώ ΟΤΕούλη μου που παρολίγον θα σε απατούσα με την TELLAS. Τι γαΐδούρια λοιπόν που είμαστε εμείς οι πελάτες! Αμέσως να λακίσουμε από τη σχέση με την πρώτη μικροαφορμή. Δηλαδή σε τι μου έφταιξες; ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΕΓΩ ΣΕ ΤΙ ΜΟΥ ΕΦΤΑΙΞΕΣ. ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΜΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙΣ ΜΟΥ ΚΟΒΕΙΣ ΤΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕ ΟΥΔΕΙΣ ΕΚΕΙ ΜΕΣΑ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΠΟΤΕ ΘΑ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΘΕΙ Η ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΟΥ. ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΛΑΚΙΣΩ ΜΟΥ ΔΙΝΕΙΣ ΔΩΡΑΚΙΑ. ΑΣΕ ΠΟΥ ΟΥΔΕΙΣ ΜΟΥ ΕΓΓΥΑΤΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΣΥΜΒΕΙ ΚΑΤΙ ΠΑΡΟΜΟΙΟ ΣΕ ΕΝΑ ΜΗΝΑ.........μα τι λέω, αφού τά ξανάπα και στην προηγούμενη δημοσίευση.

4 σχόλια:

Unknown είπε...

Αχ,αν είναι έτσι,ας μου την κόψουν κ εμένα 1 μέρα ολόκληρη!!!!!!! :)

Ανώνυμος είπε...

Δηλαδή το δωράκι να το περιμένουμε ή όχι; ;)

γεράσιμος μπερεκέτης είπε...

Το δωράκι αύριο. Βλέπετε με βρήκε ανέτοιμο η αιφνιδιαστική ανάκαμψη της ADSL.

Ανώνυμος είπε...

Στο ψητό ο συνανώνυμος, αλλά εκφράζει πλειάδα.
Το προπληρωμένο μου (όχι στην οτενέτ, σε άλλη ποτενέτ) λήγει το Μάρτη και αναρωτιέμαι για που να λακίξω. Όπως τα λες ωραία και ορθά Γεράσιμέ μου.
Και να κοιμάσαι.
Όχι ολονυχτίες συνεχώς.

Και μιας και πέρασε από το νου, ο rss reader που έχει εντός του η φλογαλεπού (firefox), ή αλλιώς οι ζωντανοί σελιδοδείκτες (live bookmarks), ανασταίνουν κάποια παλιά ποστ και τα δείχνουν σαν πρόσφατα. Δεν κατάλαβα αμέσως όταν διάβασα τους τίτλους των ποστ σου πως είχες κάνει καινούργια.

Καλημέρα λοιπόν.

οι παχουλές αναρτήσεις (όσο τις διαβάζετε τόσο παχαίνουν)