Το απάνθρωπο είναι αναμενόμενο, όπως και το αναμενόμενο είναι ορισμένες φορές απάνθρωπο. Επίσης το ηρωικό, μπορεί να αναδειχθεί μέσα από απάνθρωπες συνθήκες, και επίσης να είναι αναμενόμενο. Αλλά και η αδιαφορία κάποιων για το ενδεχομένως ηρωικό ή απάνθρωπο, παρότι αναμενόμενο, μπορεί επίσης να είναι αναμενόμενη. Η αμηχανία μπορεί να αναστείλει την διάθεση απάντησης, καθώς επίσης η αδιαφορία, αλλά ίσως και μια ηρωική στάση απέναντι στην έννοια του γκάλοπ. Όλα τουρλουμπούκι και απολύτως αντικειμενικά με κάθε επιφύλαξη....
[εξ αφορμής γκάλοπ στο in.gr για το τέλος του Καντάφι]
[εξ αφορμής γκάλοπ στο in.gr για το τέλος του Καντάφι]
3 σχόλια:
Η αντικειμενικότητα των γκάλοπς φλερτάρει με τον χαμένο παράδεισο του απόλυτου συστήματος αναφοράς του Νεύτωνα. Οι αριθμοί λένε πάντα την αλήθεια μόνον όταν αναφέρονται στους εαυτούς τους.
Σε περιόδους κρίσης ο άνθρωπος στρέφεται στην αναμενόμενη μη αντικειμενικότητα της σοφιστικής. του στωικισμού και του κυνισμού. Αγόρασα μια επικουροκεφαλή από το Μοναστηράκι για καλή τύχη και ευδαιμονία. Αποφεύγω τις "κατά κίνησιν" ηδονές και προπονούμαι στις "καταστηματικές". Ένα μπέντζαμιν στο μπαλκόνι μου εκτελεί χρέη Κήπου του Διδασκάλου. Ψηφίζω "δεν ξέρω, δεν απαντώ" σε κάθε γκάλοπ χωρίς καμιά επιφύλαξη και απόλυτα υποκειμενικά.
Οι Έλληνες δεν έχουν συνηθίσει να συζητούν, γι’ αυτό αλληλοσφάζονται.
Στάλιν
Τα γκάλοπ αγνοούν τον Αριστοτέλη, αλλά και την θεωρία των συνόλων. Δεν μπορώ να τους αποδόσω σκοπιμότητα περισσότερο από ηλιθιότητα. Δηλαδή αν θέσουμε το δίλλημα: "θεωρείτε τα γκάλοπ σκόπιμα ή ηλίθια" έχουμε διαμορφώσει ένα τυπικό γκάλοπ, όπου βρίσκονται εν αντιδιαστολή δύο διαφορετικού γένους θέματα: η σκοπιμότης και η βλακεία. Ωστόσο, τα δυό τους μπορούν να έλθουν εις γάμου κοινωνίαν και να "παράξουν" - όπως λέμε ξεράσουν (απλώς το ξ το βάζουμε στην πρώτη αντί στην τελευταία συλλαβή) ευδαιμονίαν κατ' ευφημισμόν.
(Μωρέ ... ελληνικούρες..... )
Δημοσίευση σχολίου