tag:blogger.com,1999:blog-9997667.post2944750044648955152..comments2023-12-09T00:33:41.527+02:00Comments on KRATIMOKATAVASMA: 3 μικρά απαντημένα ερωτήματα για τον μουσικό πολιτισμό μας προς τους υψηλούς διαχειριστές του και τους χορηγούς επικοινωνίαςγεράσιμος μπερεκέτηςhttp://www.blogger.com/profile/01482044670343863018noreply@blogger.comBlogger9125tag:blogger.com,1999:blog-9997667.post-47268421655232046252008-01-22T04:02:00.000+02:002008-01-22T04:02:00.000+02:00Με αφορμή την καταχώρηση του Μπερεκέτη και τα σχόλ...Με αφορμή την καταχώρηση του Μπερεκέτη και τα σχόλια των αναγνωστών του, συντάσσω ένα πρόχειρο και σύντομο Tractatus που προσπαθώ να βρω τη δύναμη να ακολουθήσω:<BR/>1. Η Τέχνη είναι ο πιο σύντομος δρόμος για την κατανόηση του εξωτερικού και του εσωτερικού μας σύμπαντος.<BR/>1.1 Ως τέτοια δεν ζητεί τα εαυτής, δεν ζηλεύει, δεν γίνεται όχημα αναγνώρισης, αποκατάστασης , με την Τέχνη δεν κάνεις καριέρα και δεν εκπληρώνεις προσωπικούς στόχους.<BR/>1.2 Η Τέχνη δεν προεκτείνει και ενισχύει το Εγώ μας, το διαλύει μέσα στο Κοσμικό Νόμο.<BR/>1.3 Η Τέχνη δεν υποκαθιστά τη θρησκεία, είναι Η Θρησκεία, έλλογη εντός της επιστημοσύνης της, άλογη στην μεταφυσική άρρητη έκφρασή της.<BR/>2. Υπηρετώντας την Τέχνη χαράσσουμε μια αδιάβατη διαχωριστική γραμμή ανάμεσα σε μας και τους διαχειριστές του πολιτισμού, με την εξουσία οποιασδήποτε μορφής εν γένει.<BR/>2.1 Μόνο μέσα στην εσωστρέφεια μπορεί να καλλιεργηθεί η Τέχνη, η εξωστρέφεια είναι διαχείριση, η διαχείριση είναι συναλλαγή, η συναλλαγή είναι έκπτωση, η έκπτωση οδηγεί στο θάνατο.<BR/>3. Μεγάλος καλλιτέχνης είναι αυτός που με όχημα την Τέχνη του οδηγείται στη Φώτιση, κάθε άλλος προορισμός γυρίζει τον τροχό της ματαιότητας.Dimitri Sykiashttps://www.blogger.com/profile/00414437645646915268noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9997667.post-24552801115890789832008-01-21T01:43:00.000+02:002008-01-21T01:43:00.000+02:00Η διάδοση των θέσεων και των ιδεών είναι χρέος. Δε...Η διάδοση των θέσεων και των ιδεών είναι χρέος. Δεν επαφίεται σε καμιά διακριτική ευχέρεια. Έκαστος από εμάς είναι συνυπεύθυνος.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9997667.post-48854870115551429152008-01-20T23:52:00.000+02:002008-01-20T23:52:00.000+02:00Σκεφτόμαι πολύ αυτό το ποστάκι, γι' αυτό και επιστ...Σκεφτόμαι πολύ αυτό το ποστάκι, γι' αυτό και επιστρέφω. Μου άφησε μια πολύ δυσάρεστη αίσθηση, που έχω ξαναζήσει: πόσο <EM>άχρηστοι</EM> είναι οι μουσικοί στην Ελλάδα, πόσο μάταιες κι ατελέσφορες οι σπουδές και τα ταλέντα τους.<BR/><BR/>Συγχωρέστε μου τη μελαγχολία.Sraoshahttps://www.blogger.com/profile/12286368577729004683noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9997667.post-8733047443283943572008-01-20T23:51:00.000+02:002008-01-20T23:51:00.000+02:00Μπράβο Μίχο.Μπράβο Μίχο.4-7-11https://www.blogger.com/profile/17227618832228818564noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9997667.post-44584284709163331392008-01-20T23:15:00.000+02:002008-01-20T23:15:00.000+02:00Επείγει να καταλάβετε ότι οι επικλήσεις σε υπεύθυν...Επείγει να καταλάβετε ότι οι επικλήσεις σε υπεύθυνους και ανεύθυνους έχουν τελειώσει...<BR/><BR/>Το λαμόγιο που επωφελήθηκε από την τελευταία συσσώρευση του ευρωπαικού κεφαλαίου είναι πλούσιος πρώτης γενιάς και η κουλτούρα του είναι μεζονέτα και καψουροτράγουδο και στους τοίχους το πολύ πολύ Φασιανό από μεταξοτυπία...<BR/><BR/>Μέχρι να μεγαλώσουν τα ενοχικά παιδιά του και ζήσε μάη μου να φας τριφύλλι μένει μόνο το εδώ και τώρα...<BR/><BR/>Έχεις τίποτα ν'ανεβάσεις να ξεστραβωθούμε;<BR/><BR/>Και αν σε εμποδίζει ο νόμος για τα δικαιώματα πολύ σύντομα θα καταλάβεις ότι, ότι δεν βγει στον αέρα θα πάει άπατη η σχέση του με τους ζωντανούς της εποχής...<BR/><BR/>Σε τριάντα χρόνια μπορεί να ψάχνουν τι πραγματικά δημιουργήθηκε... αλλά θα έχουμε κάνει πανιά...<BR/><BR/>Σε μια χώρα που ο Σκαλκώτας ήταν τελευταίο βιολί..., φιλμαρισμένος κιόλας, δεν μπορούμε να έχουμε ψευδαισθήσεις...<BR/><BR/>Ρίχτα εδώ και τώρα μέχρι να τελειώσει το ψώνιο του Λαμπράκη να δούμε τι θα κάνουμε με την προβληματική επιχείρηση του Μεγάρου που θα μας αφήσει...<BR/><BR/>Η χώρα μας συνεχίζει υποαναπτυσσόμενη... Για πήγαινε μια καθημερινή στο Μέγαρο... Ψυχαναγκασμένοι δημόσιοι υπάλληλοι... το πλείστον δικαστικοί... που λαγοκοιμούνται...<BR/><BR/>Ένα κοψιδάκι μουσικής τη μέρα, 360 το χρόνο να τα κάνουμε και σιντάκια... Η ανθολογία του ιστολόγου...<BR/><BR/>Ξεκίνα από το "Νενικήκαμεν" του Αντωνίου... <BR/><BR/>Να στηρίξουμε την πρωτοβουλία διαδικυακά... όπως έκανε ο Μάνος στο Τρίτο... Που νομίζεις έμαθα για τον Αντωνίου εγώ; Και που τον άκουσα...<BR/><BR/>Κι αν δεν θέλετε εσείς στείλτε τα σε μένα, με τα στοιχεία τους... θα βάζω και μια εικόνα... ένα τη μέρα<BR/><BR/><BR/><BR/><BR/>ΜίχοςAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9997667.post-30176582718945943732008-01-20T17:45:00.000+02:002008-01-20T17:45:00.000+02:00Το ζήτημα δεν είναι οι σωστές ή οι ελλιπείς δημόσι...Το ζήτημα δεν είναι οι σωστές ή οι ελλιπείς δημόσιες σχέσεις. Ασφαλώς και τα δελτία τύπου υπάρχουν και οι χορηγοί αναζητούνται. Αλλίμονο, αν δεν γινόταν κάτι τέτοιο. Ή ξέρουμε και έχουμε καταλάβει τι γίνεται ή δεν ξέρουμε. <BR/>Το πλέον παράδοξο το ζούμε αυτές τις μέρες. Οι μέρες σύγχρονης μουσικής "ΑΘΗΝΑ-ΒΕΡΟΛΙΝΟ" που διοργανώνονται στο ΜΕΓΑΡΟ αυτόν τον Γενάρη (18 ως τέλος) στηρίζονται για την προβολή τους πού λέτε; Στο περιοδικό της Ένωσης Ελλήνων Μουσουργών, στο στόμα με στόμα και στους μπλογκερς λέει..δηλαδή εμένα. Και το Μέγαρο είναι συνδιοργανωτής παρακαλώ.Θα βάλει στο "βιογραφικό" του ολη την δραστηριότητα, αλλά η τυχούσα χαμηλή προσέλευση κοινού θα χρεωθεί στους δημιουργούς, τα δημιουργήματά τους και στη δημιουργία.<BR/><BR/>Λοιπόν, δεν το πάνε το πράγμα.... Μας θέλουν φτωχούς συγγενείς. Δεν πιστεύουν στην ελληνική δημιουργία και δεν την θέλουν. Ξέρετε τι θέλουν και αυτό εν μέτρω: Κανέναν έτοιμο Ξενάκη, κανέναν έτοιμο Μητρόπουλο, καμία έτοιμη Κάλας. Ε, αυτούς ευκαιριακά μπορούν να τους βάλουν ένα σκαλοπάτι κάτω από τον Νταλάρα. Διότι είμαστε η μόνη χώρα που θεωρεί ότι ο πολιτισμός πρέπει να είναι ανταποδοτικός. Ας πάνε να δούνε τι διασφάλιζε το γερμανικό, το γαλλικό, το δανέζικο, το ολλανδικό, αλλά και τα ανατολικά κράτη (ποιός δεν θα ήθελε να είναι καταδιωγμένος Σοστακόβιτς) στην πνευματική παραγωγή. Ο Μπουλέζ και ο Στοκχάουζεν από τον παππού τους τα βρήκανε τα λεφτά των χορηγιών; Ο Ξενάκης; Τόλμησε να κάνει ένα Πολύτοπον στην πατρίδα του το '75 και τον απεκάλεσαν ληστή, επειδή το κόστος ήταν λέει μεγάλο. Αμ, δε. Απλώς κάποιοι ξύπνιοι φοβήθηκαν μήπως και χαλάσει η πιάτσα. Καλά έκανε λοιπόν και αυτός όταν τον ρωτάγανε να λέει, άλλοτε ότι ήταν Γάλλος και άλλοτε Ρουμάνος. <BR/><BR/>Και επειδή πολλά συζητιόνται αυτές τις μέρες και για τα φράγκα του ΥΠΠΟ και για το πού αυτά διανέμονται, ας επαναλάβω ότι η Ένωση Ελλήνων Μουσουργών επιχορηγείται από το ΥΠΠΟ με το μυθικό ποσό των 30.000 € ετησίως για να προβάλει τη νέα ελληνική δημιουργία και κάνοντας το σ... παξιμάδι καταφέρνει να κάνει 10-15-20 συναυλίες παρουσιάζοντας το σύγχρονο ελληνικό και ξένο έργο, στηριζόμενη στην αυτοθυσία των μουσικών που παίζουν για 40€ σε κάθε συναυλία, όσα παίρνει και ένας φοιτητής που παίζει ερασιτεχνικά σ' ένα μπαράκι. <BR/><BR/>Έχει επιβληθεί μια πλασματική αξιολογική πραγματικότητα που θέλει τον Λουδοβίκο των Ανωγείων μέγα και τον Γιάννη Χρήστου περιθώριο. Τι να λέμε τώρα......γεράσιμος μπερεκέτηςhttps://www.blogger.com/profile/01482044670343863018noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9997667.post-61544527640199392232008-01-20T16:34:00.000+02:002008-01-20T16:34:00.000+02:00Θα ήταν καλύτερο, αντί μόνο να τα γράφουμε και να ...Θα ήταν καλύτερο, αντί μόνο να τα γράφουμε και να τα διαβάζουμε εμείς και εμείς, να σταλεί το Post έτσι όπως είναι, σε διευθύνσεις Εφημερίδων και δημοσιογράφων. Πιστεύω πως όλο και κάποιος θα φιλοτιμηθεί να το δημοσιεύσει. Αν δεν το κάνει κανείς,… τότε μιλάμε για χαμένο παιχνίδι από χέρι. Δοκίμασε το Μπερεγκέτη. Λες να είμαστε τόσο μόνοι μας;4-7-11https://www.blogger.com/profile/17227618832228818564noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9997667.post-51089294205185304562008-01-20T15:39:00.000+02:002008-01-20T15:39:00.000+02:00Τα έχουμε πει αυτά αρκετές φορές. Όχι πως διαφωνώ ...Τα έχουμε πει αυτά αρκετές φορές. Όχι πως διαφωνώ επί της ουσίας αλλά δεν ξέρουμε σε ποσους χορηγούς επικοινωνίας απευθύνθηκε η ΚΟΑ και πήρε αρνητικές απαντήσεις...Αθήναιοςhttps://www.blogger.com/profile/07880697100290796556noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9997667.post-46963850480844184452008-01-20T14:54:00.000+02:002008-01-20T14:54:00.000+02:00Καλά τα λέτε. Κάποιος πρέπει να τα πει, αν μη τι ά...Καλά τα λέτε. Κάποιος πρέπει να τα πει, αν μη τι άλλο.Sraoshahttps://www.blogger.com/profile/12286368577729004683noreply@blogger.com